ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙ.ΚΑ.Π.

Επιμορφωτική συζήτηση στο 7ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αθηνών από το ΙΝΚΑ, στις 28/11/2016.
Στις 28 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συζήτηση στην αίθουσα εκδηλώσεων του  7ου ΕΠΑΛ Αθηνών από το ΙΝΚΑ μετά από την πρόσκληση του διευθυντή του σχολείου.
Την ενημέρωση ξεκίνησε ο κύριος Γεώργιος Λεχουρίτης πρόεδρος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ), αναφερόμενος στις πολλαπλές δράσεις αλλά και στις αρμοδιότητες του ΙΝΚΑ. 

Στην συνέχεια ο κύριος Άγγελος Πιλάτης μέλος του ΔΣ του ΙΝΚΑ και πρόεδρος του ΔΙΚΑΠ, ανέλυσε  την επικινδυνότητα των αγορών με την χρήση χρεωστικών – πιστωτικών καρτών.

Ακολούθησε η κυρία Μαρία Κανελλοπούλου της πρωτοβουλίας για τη μη ιδιωτικοποίηση του νερού (save Greek waterπου ανέλυσε ότι η τάση στην Ευρώπη είναι η ανάκτηση των εταιριών ύδρευσης από τους διάφορους δήμους ή τα κράτη, ύστερα από τα προβλήματα που προέκυψαν μετά από ιδιωτικοποιήσεις. 

Την ενημέρωση έκλεισε  ο κύριος Γεώργιος Λεχουρίτης, όπου απάντησε στις ερωτήσεις των μαθητών σχετικά με το πώς θα πρέπει να ενεργήσουν όταν έχουν καταναλωτικό πρόβλημα και ποια είναι τα δικαιώματα τους.



O εκπρόσωπος του ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ) Άγγελος Πιλάτης (πρόεδρος ΔΙΚΑΠ), προσκεκλημένος στο KONTRA CHANNEL, στην εκπομπή Αστυνομία και Κοινωνία, με θέμα "προστασία καταναλωτή" 
στις 5/11/2016.

Αναφέρεται σε μερικές από τις δράσεις του καταναλωτικού κινήματος ΙΝΚΑ, καθώς και στην επικινδυνότητα των τραπεζικών καρτών, με επαφή και ανέπαφες (τεχνολογίας RFID), καθώς και τους τρόπους προστασίας από κλοπή των δεδομένων τους.


Παρακολούθηση διήμερου σεμιναρίου με θέμα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
3 και 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
1η Ημέρα
  • Διαμορφώνοντας το σκηνικό: Εισαγωγή στην επικοινωνία
  • Δεξιότητες και τεχνικές επικοινωνίας
  • Στάδια της συζήτησης
2η Ημέρα 
  • Κανόνες και αρχές για τον  χειρισμό της παροχής συμβουλών στους καταναλωτές
  • Βασικές διαδικασίες της συμβουλευτικής καταναλωτών
  • Αποτέλεσμα: Σύνταξη του δικού σας πρωτοκόλλου συμβουλών
  • Consumer CHAMPION - Greek 2 Consumer Advice
Παρακολούθηση διήμερου σεμιναρίου με θέμα: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
8 και 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016


ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
1η Ημέρα
·         Κεκτημένο καταναλωτικό δίκαιο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο
·         Νομοθεσία προστασίας καταναλωτή σε Ελλάδα και Κύπρο
·         Οδηγία περί Αθέμιτων Εμπορικών Πρακτικών-κύρια χαρακτηριστικά και πώς αυτή προσαρμόζεται στο Ελληνικό/Κυπριακό καταναλωτικό δίκαιο
·         Αθέμιτοι συμβατικοί όροι,πωλήσεις από απόσταση, πωλήσεις από πόρτα σε πόρτα,  εκπτώσεις-προσφορές
2η Ημέρα
·         Οι κανόνες στις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές-μια συγκριτική και πρακτική οπτική  
·         Οι κανόνες της επιβολής της νομοθεσίας
·         Επίλυση παραπόνων καταναλωτών: Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών(ADR),Online Επίλυση Διαφορών(ODR) διαδικασία επίλυση μικροδιαφορών κλπ

·         Ασκήσεις και μελέτη περιπτώσεων
     Consumer CHAMPION - Greek 1 Consumer Law course 



ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΙΟΥΝΙΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Συμμετοχή στην ομάδας εργασίας, στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (Α.Π. 625/27-06-2016), για την σύνταξη κώδικα δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, εκπροσωπώντας το Ινστιτούτο Καταναλωτών - Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ) και ενημέρωση των μελών της.